December 31, 2012

HAPPY ENDING



Assalamualaikum

hai.. salam terakhir 2012.. hemm sedih suka duka plak tetiba
bila nak wat entry tentang 2012 yang terakhir nie.. terlalu
banyak kenangan yang ada sepanjng 2012 nie.. terlalu banyak
cepat betul masa berlalu.. rase mcam baru semalam je sambut
besday yang ke 21 tahun.. tengok-tengok dah masuk 2013 dan
umur akan naik lagi satu tahun kan.. ya allah,, tpi ini
lah yang aku hadapi .. malah semua mahluk di dunia ini kan hadapi..




tapi bila di kenangkan balik.. alhamdulilah tahun 2012 nie
terlalu bnyak kenangan manis yang telah dilalui,
syukur kenangan itu juga lah telah bnyak mematang
kan diri ini dari menjadi seorang anak.. pelajar, dan kawan
yang terbaik..

mungkin tak de apa yang aku harapkan untuk tahun 2013 yang bakal
tiba 1 hari lagi.. cuba berharap 2013 akan jadikan diri
ini lebih bermakna kerana sekarang sambung balik study
untuk degree yang lebih mencabar dari diploma dulu.. dan
berharap semoga setiap apa yang dilakukan di berkati oleh Allah
s.w.t.. Amin..

" kepada ibu bapa.. emak dan abah yang masih setia disisi
adik terima kasih emak abah.. kepada adik beradik, along
angah dan effa yang selalu disisi jugak terima kasih, kepada
teman tapi mesra saya yang selalu disis terima kasih juga
dan teristimewa buat semua yang telah hadir dalam hidup ini
sepanjang tahun 2012 terima kasih banyak-banyak.. hanya
tuhan dapat membalas keikhlasan kamu semua.. LOVE..LOVE YOU 
so MUCH... "




Akhir kata tahun 2013 ini akan menjadi tahun yang akan di
kenag sehingga akhir hayat.. semoga tahun 2013 jugak
dapat mengajar aku tentang erti kehidupan yang lebih
bermakna inShaaAllah..Amin...



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.