December 27, 2012

CEPAT HILANG FOCUS


Assalamualaikum..


ENTRY UNTUK DIRI SENDIRI... Sekian..


selamat malam.. hemm masih lagi tak tidur seperti semalam jugak ke? hemm harap-harap tak lah k elis.. tolong lah jangan salah gunakan mata dan tubuh badan kau lagi dengan pekara yang tak mendatang kan hasil untuk final nie... elis ingat tak hari nie dah hari ke berapa.. tinggal lagi berapa hari je lagi elis oiii.. sedarlah dari mimpi ko yang ko ingat ko kat tempat istimewa semua benda leh datng sendiri bergolek-golek dari langit gitu.. hemm apa nak jadi elis.. apa nak jadi nak Fail ke..


Dah 2 hari ko balik hostel tapi apa yang ko dapat elis..apa?? aku tnya nie.., jgn lah macam nie.. tolonglah .. jgan kecewa dan sia-sia kan masa dan tenaga ko dengan perkara yang tak mendatangkan hasil untuk paper final ko.. final degree elis bukan macam diploma dulu.. boleh lah main suap-suap lagi.. skng nie sume benda kena buat sendiri.. ko ada 6 paper elis sumenya Teori.. hafal ingat dan faham elis.. nie bukan benda main-main nie masa depan ko.. masa depan.. 


kenapa ko tak leh focus.. 5 minit je ko focus kat nota tu.. dan selebihnya ko bukak telefon lah.. main rambut lah.. belek sana sini lah.. baca masj lah.. mengelamun.. apa nie elis apa nie!! 


kenapa ko tak boleh focus macam kawan-kawan ko yang lain study sampai leh ingat dari satu bab ke bab yang lain.. ko nak hancurkan masa depan ko ke.. jangan nanti ko nangis macm hari tu lagi elis bila ko tahu apa keputusan yang ko bakal dapat.. nak ke macam tu.. nak ke... 

tolong lah elis .. aku harap sangat tinggal lagi bape hari je lagi nak masuk bulan 1 tahun baru.. dan nak dekat je lagi paper pertama yang bakal ko jawab 2.1.2013,,, tolong lah elis aku beharap sangat dekat ko dah aku letakkan harapan yang sangat tinggi untuk ko berubah sekarang masih ada masa.. jgn ko sia-sia kan masa yang ada nie elis.. tolong lah aku merayu pada ko elis... tolong lah



FOCUS..




itu sahaja yang aku harapkan dengan focus yang ko berikan sekarang aku percaya ko akan happy bila tengok result ko nt elis percaya lah kata-kata aku ini.. TOLONG.. TOLONG AKU




No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.