December 12, 2012

PERGI TAK KEMBALI


Assalamualaikum..

hello.. hari nie nak update entry tentang pergi tak kembali... lain macam je kan tajuknya.. haha sebenanrnya tak de benda pun yang serius sangat cuma kamu kamu semua perasaan,, hari nie kan 12.12.2012,, jadi mesti ramai yang upadate yang menarik-menarik je kan sebab tak nak lepaskan peluang.. yelah 12.12.12 nie dah tak kan datang dah lepas nie mana ada agy tarikh yang semanarik nie macam 13.13.13... pasti-pasti lah dah tak de kan..  :)

jadi dari tady elis cuba pikir nak wat apa ngn entry 12.12.12 nie.. sebb mmg tak de idea langsung.. skang nie elis upadate blog bukan agy nak cari follower yang ikut tapy nak jadikan satu kenangan dalam hidup.. bila satu hari nt bila dah tua-tua ke.. boleh lah baca sume entry dari zaman muda sampai lah ketua.. boleh jugak ubat hati yang kecewa nanti kan.. kita tak semestinya happy selalu..

agy satu elis wat blog nie,, untuk elis sentiasa igat apa yang telah elis lakukan sepanjang hidup elis nie.. sebab masa muda kita dah tak kan kembali agy.. hemm sedih plak..


apa yang boleh harap kan untuk blog nie.. semoga satu hari nanti bila elis dah tak de di dunia ini biarlah ia menjadi satu kenangan. kenangan elis di dunia.. untuk tatapan rakan-rakan.. dan sesiapa je lah yang merindui.. bila diowang baca mungkin akan lebih faham apa yang cuba elis sampaikan sebab elis menulis entry nie mmg lahir dari hati elis sendiri.. tak penah rasa untuk mengejar follower yang ramai. hanya untuk tatapan diri sendiri dan pada satu saat nanti untuk orang lain pulak okey.. hee



yang terakhir sekali.. selamat datang 12.12.2012 dan selamat tinggal jugak buat 12.12.2012 yang pergi tak akan kembali agy..

berharap masa akan datang akan menyimpan seribu kenangan manis buat hidup ini... amin... ya allah..


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.