December 28, 2012

KERINDUAAN MELANDA



Assalamualaikum..


selamat pagi lagi.. jangan tekejud lah okey.. memang nie akan jadi tabiat saya sejak-sejak nak final nie.. saya tak akan tidur malam sampai kesubuh.. itu lah aktiviti sejak-sejak nak dekat final.. bukan sebab tak boleh tito tpy nak cuba buat lebih sikit study.. moga-moga usaha nie berhasil bila lihat result nt.. insyallah amin..

Tpy.. oppssss nie bukan entry yang patut saya tujukan pagi-pagi nie.. kene balik pada tajuk post sebenar "KERINDUAAN YANG MELANDA" .. tajuk pun orang mesti dapat tahu kan.. rindu .. rindu pada kekasih ke.. rindu pada ibu bapa ke atau rindu pada makanan.. atau sebagai nya.. tpy rindu yang saya nak tujukkan pagi nie ialah rindu pada saat saya di politeknik dulu.. 

Rindu yang tak dapat dikawal lagi.. lagi-lagi sekarang tengah tetekan dengan FINAL paper.. rindu tu datang sendiri dengan tiba-tiba .. almaklum lah saya nie nama je study.. tpy study ye 5 minit je yang selebihnya lebih kat persaan kurang focus yang tak boleh berubah-ubah nie.. hemm .. apa boleh buat tu lah terpaksa jaga malam sebab nak toup up balik waktu mengalamun yang terlebih tu..

Back to story.. dan dipendekkan cerita teruslah ya.. kepada kawan-kawan poli dari sem 1c.. sem 2c.. sem 3c.. sem 4 praktikal.. sem 5c dan sem 6c.. "aku amat merindui korang sangat .. hanya tuhan yang tahu perasaan aku sekarang " meronta-ronta nak jumpa korang sume terutamanya geng strawberry aku.. I miss U.. I miss U guys...



disini aku paparkan lah gambar-gambar kenangan kita sebagai penghilang rasa rindu aku nie k
TERIMA LAH...







ili farhana



syafiqah sidek

farah adila


Asyikin

husna hafiza


Akhir kata.. pada kawan-kawan yang lain yang tidak dapat dipaparkan gambarnya disini.. jgan risau aku tetap rindu korang dalam hati aku.. nanti insyallah kita jumpa time anis kawin dengan sadiq k.. tak pun kita jumpa lagi bila time konvo orait kat tempat kita berjumpa dan berpisah Politeknik Sultan Idris shah..

salam sayang dari aku untuk korang semua.. LOVE N MISS YOU!



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.