December 26, 2012

H.A.T.I


Assalamualaikum..

selamat pagi sume.. bagun-bagun subuh.. tpy saya tak payah bagun liat-liat pun sebab tak lelapkan mata langsung satu malam hari nie. Dahsyat kan,, sangat dahsyat macam owang yang sedang putus cinta nangis tengah malam sampai ke pagi hee.. tpi itu bukan apa yang saya lakukan sekarang malah lagi teruk dari itu.. hahah ... (gurau)..

Saya tak rase sedikit rasa ngantuk langsung malah sangat segar seperti makan pil guna-guna sehingga leka macam orang yang study sangat bersungguh-sungguh gitu,, padahal tinggal seminggu lagi nak paper FINAL.. still main-main.. elis..elis.. klau lah mak tahu mesti mengamuk nasib sekarang duduk kat hostel.. hemmm

tapy buka saya suka-suka nak buat macam nie.. nie semua ni kebetulan.. mula-mula ingat kan nak hilangkan rasa ngtuk ..saja lah gatalkan tangan nie dengan on9 blog ke blog baca entry-entry yang menarik... last-last "aku kecundang jugak" dengan satu blog yang sangat-sangat dahsyat dari mula story dia sehingga lah ke hari nie.. story dia umpama sedang membaca NOVEL...(novel pun ko tak penah baca eliss haha)... tapy hakikatnya dia adalah satu coretan perjalanan dan kisah hidup seorang wanita yang realiti.. bukan palsu.. macam owang putih cakap " very horrible"..

Dari satu entry ke satu entry yang lain lah yang membuatkan mata dan otak ini.. sangat aktif bergerak.. dan berkata-kata "teruskan membaca .. teruskan membaca elis ",, sehingga terdengar satu suara yang sangat merdu iaitu AZAN... rupa-rupanya sampai kesubuh.... ya allah elis.. hemm

dalam kes ini.. tak de sape yang harus disalahkan ya elis... jangan nak salahkan entry tu .. sebab dia sangat menarik.. taniah.. Buat penulis entry tu memang telah berjaya menawan hati saya.. ada sedih pada pemulaanya coretannya... tapi ending setakat 26.12.2012 nie sangat happy.. alhamdulilah semoga blogger ini terus happy dan happy selamanya amin..


to blogger ini ... saya suka blog anda H.A.T.I ..

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/




TO : this blogger sorry saya tak tahu nama blogger dia yang sebenar sory sangat-sangat tapi yang nie saya tahu nama sangat cute Nur Fasya Afrina... yang bermaksud "Cahaya Hatiku Putih Kemerahan".. say thanks you to your mama & papa okey.. saya harap blogger ini dapat terus membuat entry-entry yang menarik... dan lebih kepada happy ending.. insyallah..amin..


THANK'S A LOTT.. IKHLAS DARI SAYA ELIS ELISSA..
**orang yang tak tidur malam,, sekarang boleh ganti tidur dengan lena balik hahaha.. Zzzzz.....  :)



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.