December 24, 2012

OHHH FINAL



Assalamualaikum...

hai.. sorry ..saya masih tidak boleh melelapkan mata.. hemm banyak benda yang sedang bermain difikiran nie.. tah lah mungkin hari semakin hampir dengan penentuaan hidup saya pada sem nie.. benda yang mungkin tidak saya suka.. dan mungkin juga ramai jugak tidak menyukainya jugak lah kot.. dari sekolah rendah, menengah masa ambil diploma sehingga lah ke degree nie FINAl dalam setiap penghujung pembelajaran adalah pekara yang paling saya takuti.. OMG..OMG... kena lalui juga jika ingin mengengam segulung ijazah elis.. wajib elis.. bukan harus dan makruh lagi..

Dari mane nak mula pun tak tahu,, mungkin disebabkan ada pekara yang terjadi hari tu sakit-sakit satu badan membuat kan saya menjadi sangt-sangat lah blur.. ya allah berikan lah aku petunjukMu ya allah..

hemmm saya perlukan kekuatan untuk menjawap final yang tinggal berapa minggu.... opppss bukan minggu but hari ... yup day..elis day... hemmm... kekuatan datang lah untuk aku bangun dan bangkit dari kegagalan hari tu.. taknak ada repeat paper elis please.. please don't do that elis.. hemmm




"Ya allah hambamu bermohon pada mu... tenangkan lah lapangkan lah hatiku untuk menuju kejayaan yang telah aku impikan ini ya allah.. sesungguhnya engkau maha mendengar doa hamba-hamba mu.. amin ya allah ya tuhan ku.."


please elis buat lah yang terbaik untuk mak abah dan keluarga kau,, please
jangan kecewakan mereka..

Biar menangis sekarang,, jangan menangis di kemudian hari :(

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.