December 11, 2012

SASAU


Assalamualaikum..

thank's for this song to me.. saya akan cuba untuk menghayati maksud disebalik lagu yang telah diberi.. 
mungkin ada maksud yang cuba untuk awak sampaikan pada saya..
walaupun lagu ni dah lama keluar, tpy saya baru pertama kali dengar full lagu nie.. thanks..




Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi......

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,

Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..

Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......


sory you for everthing.. saya masih mencari dimana letaknya kesalahan itu :(

HANYA KAU CINTA KU SEORANG

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.