March 31, 2013

MUSEUM CHOCOLATE


Assalamualaikum..

hai semua selamat malam.. selamat berhari minggu . hehe .. hope happy-happy saja okey.. tadi bersamaan dengan 30/3/2013, kumpulan Baksis 23 & 26 UPM telah mengadakan lawatan sambil belajar ke kilang chocolate dekat damansara...



kami bertolak dalam pukul 9.30 pagi dari U, perjalanan yang amat menyeronokkan ada suka dan ada yang suspend sikit lah... hehe klau nak ceter yang happy memang sumenya happy sangat hari nie..  banyak pengalaman baru dan ini lah jugak kali pertama saya keluar mengikuti rombongan upm.. hahah macam kelakar tapi kenyataan.. tu maksudnya diri ni tak berapa aktif lah.. bukan pemalas tapi busy dengan aktiviti lain.. hee

perjalanan yang amat menyeronokkan dengan telatah drive bus yang happening kira boleh sekepala dengan penumpang.. tak jemu melayan kerenah penumpang penumpangnya.. heheh terima kasih pakcik.. Dalam happy happy tu ada jugak lah selit sikit suspent, mane taknya pakcik tu bawak bus macam F1, nasib baik saya tak tergolek pakcik.. hehe sempat jugak lah berpaut.. cuak jugak muka.. time tu dapat tengok kawan kawan sayang jugak kat saya.. hahaha so sweet... itu lah kenangan namanya.. dan pengajaran bila bus begerak jangan gatal gatal nak berdiri,, kan cam tu jadinya.. hee



sampai je dikilang kami di perkenalkan dengan seorang Chef yang dikenali sebagai abang uda.. comey jugak orangnya.. hahah mesti selalu makan coklat lah tu kan heheh..  walaupun museum chocolate tu tak besar mane,, tpi pengalaman dan kawan baru tu lagi bermakna.. hee






lastly saya harap.. dapat menyertai lagi aktiviti seperti ini.. insyaAllah... 

jumpa next entry :)


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.