March 16, 2013

YANG TERINDAH HANYALAH SEMENTARA


Assalamualaikum..

hai sume ... selamat malam... happy? .. harap sume happy happy k...  sorry lah hari nie nak kongsi sikit entry yang tak berapa enak untung dibaca.. tpi entry nie  lebih khas untuk diri sendiri saja.. mungkin sebagai kenang kenangan..

dulu mula start buat blog.. sebab tengok ramai kawan yang ada blog.. kebanyakkan kawan lebih banyak buat blog untuk diari hidup mereka.. sama lah macam apa yang saya pikirkan.. saya tak mencari follower atau berharap untuk sentiasa di ikuti.. tpi apa yang ada sekarang saya bersyukur... saya pun mula dengan zero..

blog adalah tempat owang meluahkan perasaan .. bagi saya .. apa yang saya luahkan adalah lebih kepada kegembiraan hidup saya.. yang sedih sedih biase saya simpan dalam hati je.. hanya saya yang maha berkuasa sahaja yang tahu apa yang saya lalui..

tapi untuk kali yang terakhir kali ini.. biarlah saya luahkan segalanya didalam entry ini.. mungkin tidak sepenuhnya dengan apa yang saya rasa.. tpi bila suatu hari nanti bila ingin dikenang kembali sekurang kurangnya ada lah entry ini..



**** kegembiraan itu hanya lah sementra... apa yang kita nak tidak semestinya kita akan perolehi.. apa yang kita harapankan tidak semua akan menjadi kenyataan.. walaupun hanya dapat sedikit tempiasnya sekurang kurang ya saya gembira.. dapat merasa kasih sayang seperti owang lain..walaupun tidak mungkin berakhir dengan kebahagiaan..

pada jumaat, 15.3.2013.. gembiraan yang dirasai hanya tuhan yang tahu.. mungkin disebalik kegembiraan tu saya lupa padanya.. lupa akan dosa dan pahala.. disaat itu jugak lah mungkin sekarang saya diuji.. diuji untuk lebih tabah menghadapi segalanya.. mungkin apa yang terjadi ada hikmah disebaliknya.. mungkin yang tercipta itu bukan yang terbaik untuk diri ini tapi ia sebagai satu pengalaman yang perlu dipelajari di masa akan datang... aku redha :(

kepada yang tersayang.. terima kasih kerana menjadi sebahagian dalam hidup ini selama 3 tahun.. pengalaman yang tak akan saya perolehi dari sesiapa selain awak.. kasih sayang.. pelindungan yang diberikan amat bermakna.. walau pun perit untuk menerima hakikat,,, tapi ini lah hakikat nya,, biarlah ia berakhir disini.. jika diteruskan mungkin tiada kasih sayang kepercayaan kejujuran dan perasaan bahagia seperti dahulu..

kepada yang demikian.. semoga berbahagia.. terima kasih untuk segalanya.. ****


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.