March 1, 2013

I LOVE BABY


Assalamualaikum.

hai selamat malam semua.. harap sihat sihat saja.. sorry lama tinggal kan blog kesayangan kerana sibuk dengan aktiviti sem baru .. banyak benda nak kena urusan dengan jadual yang tidak teratur lagi.. pening pening tapi skng dah okey dah kembali normal.. hehe alhamdulilah

back to de story k... I LOVE BABY.. yup rite,,, saya seorang wanita yang sangat cinta akan kanak kanak.. tak dapat dinafikan bila saya terlihat kelibat baby baby yang comey lalu depan mata saya akan pandang dengan mata yang tidak bekelip kelip.. boleh dibayangkan macam pandang boy hensem yang lalu lah.. hahha

AQILA

tapi itu lah hakikat sebenar diri saya.. saya cinta akan kanak kanak bukan dari dulu lagi tapi baru baru sekarang sejak umur semakin meningkat.. saya tak boleh lihat ada baby yang comey pasti akan saya sentuh dah tenung muka dia kalau di beri peluang untuk cium saya akan cium.. tak melepaskan peluang lah.. haha..

HILMI

saya dan teman jugak minat akan kanak kanak mungkin sebab itu kami masih together gether.. hehhe yekot. sikap dia jugak telihat apabila melihat kanak kanak kami akan cakap satu perkataan yang sama iaitu COMEYY kan?? hehe.. 

AKIL

nak dipendekkan  cerita semester nie saya kena ambil satu subjek psychology pekembangan kanak kanak.. dalam subjek tu saya akan diberikan seorang kanak kanak berumur dalam 5 hingga 6 tahun untuk saya jaga dan perhatikan pekembangan dia.. sangat menarik bukan lagi bagi saya yang minak akan kanak kanak nie.. tak sabar rasanya nak bertemu mereka next week in Thursday ..

SAYA

lastly apa yang boleh diharapkan agar kanak kanak atau lebih dimesra dipanggil adik angkat lah akan memberi commencement yang terbaik buat saya untuk subjek ini,, agar subjek sem ini dapat memperolehi A di dalam final exam nanti.. insyallah.. Amin amin ya rabbal al amin ... :)

okey jumpa next entry .. papaiii

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.