April 4, 2013

BIRTHDAY BOY


Assalamualaikum..

hai sume.... selamat hari khamis 4.4.2013... semoga happy and bahagia selalu disamping yang tersayang.. hari nie nak wat story tetang birthday boy.. heee

nama pun birthday boy kan.. mesti lah lelaki.. tapi lelaki macam mane tu.. tu tak dapat nak jawap lah dalam entry nie.. klau tak special tak kan wat entry plak kan.. hahah .. main teka teki plak,,, mesti bengang ..

tak de apa yang menariknya dengan entry kali nie.. tapi bagi saya hanya untuk kenang kenangan .. mne tahu satu hari nanti boleh lah tengok balik.. ada jugak insan istimewa dalam hati.. kononnya lah.. hahah ..

okey lah kepada birthday boy yang terasa entry nie.. 
happy birthday sayang... ooopppss sayang plak..



happy birthday AWAK saya ucapkan semoga panjang umur.. dimurahkan rezeki.. and bahagia dengan family serta insan tersayang okey,, semoga perjalan hidup awak diberkati dan dirahmati olehNya..

yang terpenting.. saya doakan semoga apa yang terlah terjadi.. akan menjadi satu semangat baru buat awak untuk menjadi yang lebih baik.. akhir kata.. NO ayat sweet sweett... hee happy birthday :)

ini cake khas untuk awak sorry lah dapat tengok je lah ya.. hee


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.