February 19, 2013

WEDDING


Assalamualaikum..

hai sume.. selamat malam.. hari nie nak kongsi entry gembira dari kawan saya yang dah bertunag bulan 9 tahun lepas..http://eliselissa.blogspot.com/2012/09/engagement.html , cepat betul masa berlalu kan sekarang nie mereka tengah membilang hari perkahwinan mereka... taniah buat pasangan Anis dan Adiq yang bakal diijab kabulkan pada 2.3.2013 majlis sebelah perempuan dan majlis pihak lelaki pada 9.3.2013 ..




Entry kali nie.. elis nak ucapan jutaan terima kasih untuk kad kawin kamu bedua yang sangat Cute tu.. wana kegemaran saya pulak wana pink.. heheh insyallah kalau tak ada yang menghalang elis dan kawan kawan lain akan sampai jugak pada tarikh yang telah ditetapkan okey..




rasa tak sabar pulak nak tengok bakal pengantin, mesti cantik menarik tampan dan beseri seri kan.. bukan pengantin je excited kot tapy kawan kawan pengantin yang terlebih excited almaklumlah kami kenal pengantin lelaki dan perempuan dari mula diploma dulu.. mereka memang sweet.. banyak cabaran dan dugaan akhirnya mereka ke jinjang pelamin juga..





lastly, insyallah kami sume akan memeriahkan hari perkahwinan anda berdua k.. to anis dan adiq semoga segala perjalanan majlis berjalan dengan lancar.. amin amin ya rabbal al amin..

untuk entry pic pengantin tunggu nanti.. :) papaiii

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.