September 18, 2012

Engagement

Assalamualaikum...



Hai... heee hari nie nak story satu ceter yang best +++ terkejud.. gempak lah jugak dengan tajuknya kan pertunangan.. BTW y paling penting bukan petunangan elis k.. (lambat agy degree dulu)




Back to story ... tunang, sapa yang tak nak kan agy-agy dengan pasangan yang kita kawan kita cinta bertahun-tahun, bebulan-bulan dan berhari-hari.. story elis hari nie nak ucapan kan taniah tu my freands anis and pasangan dia sadiq yang telah selamat ditunangkan pada 15.SEPTEMBER.2012 hari sabtu baru-baru nie.. alhamdulilah..


Hee..
sebab apa elis nak tulis sgt entry nie,, okey mesti nak tahu kan.. entry nie nak dihadiah kan buat pasangan yang bertunang tu sebab kedua-dua pasangan tu bekas classmated elis time study kat politeknik 3 tahun yang lepas..



Terlalu banyak kenangan yang elis rasa dan lihat sepanjang percintaan mereka tu.. bak kata owng putih.. so Sweet lah cam tuu.. hahah... Anis jugak (Tunang sadiq) penah jadi elis punya roometed time kat poli 6 bulan.. time tu dia dah couple dah ngn tunang dia sadiq.. 




Terlalu banyak cabaran dan dugaan yang diowng lalui untuk ketahap ini.. itu apa yang elis nampak lah yang tak nak nampat tuu hanya pasangan tunang nie je tahukan ..  akhirnya diowang disatukan.. teringat agy satu ceter bila kat poli dulu kami selalu borak sapa yang akan kawin dulu dalam kelas dan sekarang dah tejawab bila pasangan ini telah berjaya pecahkan record ... mungkin bagi owang lain mereka terlalu muda tapi ini lah dikatakan jodoh ditangan tuhan kan..




Lastly, apa yang elis boleh huraian kan ... Taniah ( Anis And Sadiq ) semoga kamu berdua akan disatukan nanti dan bahagia bukan sahaja di dunia tetapi di akhirat.. 



To Me Anda SOOO SWEeeeetttt <3




No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.