February 18, 2013

KEMBALI PULANG


Assalamualaikum..


haii.. selamat malam.. selamat berehat rehat sebelum memulakan hari isnin pada esok hari.. hehe.. kini saya dah kembali pulang ke UPM.. hehe habis sudah masa cuti saya selama sebulan jugak lah.. banyak kenangan yang terindah suka dan duka sepanjang cuti sem.. kenagan manis mungkin akan disimpan sampai bila bila dan kenangan pahit akan saya buang jauh jauh agar tak kembali lagi insyallah..


malam nie tinggal bedua je dengan Nad.. sebab Miza demam tak dapat nak balik kolej agy.. apa apa pun harap Miza cepat sembuh..

semalam sebelum balik ke U.. ada cek SMP untuk tengok Result Alhamdulilah rezeki dari Allah dan berkat doa.. saya dapt lulus semua paper dengan baik.. walaupun tak dapat target yang saya ingini tapy itu sume sudah cukup membahagiakan.. Alahamdulilah..



saya berharap sem yang baru dimulakan ini akan lebih baik dari sem yang sebelumnya.. semoga saya boleh mencapai impian dan tekad yang telah diimpikan.. amin amin ya rabbal al amin...

jumpa lagi di next entry k... papaiii : now otc aa

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.