February 5, 2013

COLLAGEN


Assalamualaikum..


hai... selamat malam... hee.. hari nie nak ceter pasal kesihatan.. bukan apa semua orang dalam dunia ini akan rasa risau bila dia dapat tahu yang dia ada masalah kesihatan kan.. haa nie lah yang saya hadapi sekarang.. bukan lah kesihatan yang kronik sangat cuma nak belajar mencegah dari mengubati lagi lagi masalah kulit terutama sekali kulit wajah..wajah adalah Aset terpenting bagi wanita..

almaklumlah sekarang nie umur dah mencecah 20 ++ kan.. semua benda nak kena pandang penting tak leh sambil lewa je.. lagi pun saya tak kawin agy.. dah rupa tak berapa nak ada kan kalau tak dijaga lagi abis hancur lah nampaknya.. hehe.. "sampai hati kutuk diri sendiri... okey just kidding".. hehe

bebalik kepada tajuk... COLLAGEN... jangan cakap tak tahu tu bohong lah agy agy kaum hawa kan.. pada mulanya diri sendiri pun tak tahu apa itu collagen tapy dah hari hari kena bebel ngan mak suh makan collagen collagen .. dan akhirnya tetarik pada satu jenama collagen nie soy collagen nurbeautyline ..

okey nak dipendekkan cerita sekarang nie saya adalah pengguna soy collagen... sebab apa pilih soy collagen sebab tetarik dengan iklan kat tv dia... nampak cam menarik dan kebetulan plak mmg mak tengah bebel bebel suh makan produk sampingan untuk kesihatan,, lagi pun  sekarang soy collagen tengah ada promosi kot sebab beli RM60 ringgit dapat 3 kotak.. kat kotak dia tulis harga asal RM29.90... jadi cukuplah Bajet saya sebagai seorang yang masih belajar kan.. hehe

ini pun pemulaan nak cuba makan produk produk cam nie.. jadi molek dan bagus lah kot kalau pilih soy collagen sebagai pemulaan nak berjinak jinak menjaga kesihatan,, hehe DAN secara rasminya saya nak beritahu bahawa pada 5.2.2013 saya telah minum soy collagen 29 tahun kebawah, perisa soya buat kali pertama dalam hidup saya..






jadi anda sume bila lagi nak cuba... insyallah bila saya dah nampak hasilnya atau tidak ??...saya akan cuba kongsi buat tatapan nanti.. hehehe .. tunggu abis 3 kotak 30 park...  :)

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.