February 14, 2013

HAPPY BESDAY TO ME


Assalamualaikum..

hai.. hari nie besday saya yang ke 22 TAHUN... yeahhh masih muda lagi... hahah... 

happy besday to me...
happy besday to me...
happy besday to me...
happt besday to me.....



Alhamdulilah... dah besar dah saya dalam keadaan yang sihat dan bahagia dengn insan insan tersayamg.. tak de apa yang saya inginkan kecuali kejayaan dalam hidup dan dipermudahkan urusan di dunia dan akhirat insyallah.. smoga saya bejaya menjadi anak yang soleha , dan berubah menjadi lebih baik  dan tak mengecewakan hati kedua ibubapa saya...insyallah amin ya rabbal al amin...


Hari jady tahun nie pasti akan di ingat walaupun tanpa kek tnpa belon tanpa wish dari insan tersayang tpy adalah satu kenangan yang saya tak akan lupa sepanjang umur mungkin sepanjang hayat.... tpy masih ada jugak orang yang sudi menemani malam hari jadi dengan mendengar suara daripadanya terima kasih awak... saya tak akan lupa apa yang awak buat tu..


lastly.. semoga aku menjadi seorang anak yang baik.. kawan yang penyayang sahabat yang sejati,  boleh menjadi isteri yang sempurna kelak dan mahluk yang taat disisi Allah s.w.t.. amin ya rabbal al amin..

NOOR ELISSA MAZLAN HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.