January 19, 2013

SETELAH SETAHUN


Assalamualaikum..

hai sume... lenguhnya kaki kaki nie.. tapy happy sangat hanya tuhan je tahu perasaan saya sekarang sangat sangat happy setelah setahun,,, bukan semua orang boleh jadi sekuat saya .. alamak puji diri sendiri plak,,, tapy saya rasa betul lah kot.. hahaha..


kepada sesiapa yang terasa pada Entry saya ini.. memang entry nie di tujukan Khas untuk awak okey.. thamks a lot for to day.. hanya Allah s.w.t sahaja yang dapat membalas segala pengorbanan awak itu okey.. saya happy- saya happy- saya happy-... happy sangat,,,


19.1.2013 juga bnyak maksud mendalam.. mendalam sangat biar saya dan yang terasa sahaja yang tahu,,, heheh ... 

k lah penat lah menaip sakit tangan.. sakit kaki nie pun belum abis lagi.. kepada yang terasa tu baik-baik k,, saya sentiasa mendoakan yang terbaik buat awak.. terima kasih terima kasih..


im happy person in this world today :)





saya nampak tu.. hehehe


19.01.2013 TERIMA KASIH :)


Papaii.... jumpa lagi next entry..

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.