January 2, 2013

SATU PERMULAAN



Assalamualaikum..


hai... hee alhamdulilah telah selesai pagi tadi satu paper Final yang
pertama iaitu.. kenegaraan malaysia.. alhamdulilah segala apa yang saya
baca ada keluar.. boleh lah jawab daripada kosong je kertas tu kan..

pagi tdi saya pakai baju kurung warna itam.. sangat takut perasaan pagi tdy
kul 6.45am
dah bagun siap-siap.. lepas siap sume pukul 7.30 gerak dengan hamiza
naik bus ke KAA.. sampai je ramai sangat student yang datang lebih awal,
tunggu kat luar kelas sebab sume owang takut lewat kot.. lewat 15 minit dah
tak leh masuk jawap soalan..

pagi tu rasa takut sangat.. sakit perut semua perasaan ada lah kejab-kejab
pikir positif kejap-kejap pikir negatif..

alhamdulilah 2 jam dalam dewan peperiksaan .. saya dapat selesaikan
semua soalan yang saya rase comfident nak jawap.. alhamdulilah

keadaan lepas jawap paper

lega


sekarang ni kena focus untuk 2dua paper esk pagi pukul 8.30am,
paper pertama Tamadun Islam dan paper pukul 11.30am paper Demografi sosial
...semoga pada esok hari akan dipermudahkan seperti hari ini inshaAllah
amin ya rabbal alamin...  :)


Mungkin semangat yang datang pagi tadi berkat doa kedua ibu dan ayah.. serta adik beradik..
terima kasih.. semalam pun mak ada datang kita orang berkelah kat tepi tasik UPM sambil makan bihun..
mak goreng dari rumah.. TERIMA KASIH datang melawat adik..  :)






No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.