January 18, 2013

GEMURUH

Assalamualaikum...


hai semua... tengah buat apa tu? lyan ceter MLM jugak ke .... hehe sama lah tngah gelak sambil guling guling nie... hehe best...

sebenarnya tengah mengira waktu je nie...  gemuruh sangat..  hanya tuhan je tahu perasaan saya sekarang ... hehe jangan tertanya tanya kenapa okey.. saya tak mau cakap jugak k.. mungkin bila satu hari nanti inshaAllah sume akn terjawap ..

apa yang saya harapkan sume akan berjalan dengan baik.. amin ya
rabbal al amin.. ya Allah berkati lah hamba mu ni ya  Allah ...

jumpa esok lagi okey heee papaiii awak sume



*gambar untuk hiasan sahaja okey tak ada kaitan pape pun *
hehehe :)

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.