January 30, 2013

DENGAR KHABAR ANGIN



Assalamualaikum..

hai selamat malam .. malam pun boleh !! . skang jam dinding menunjukkan dah pukul 2.32 pg tpi mata still tak leh nak pejam.. memandangkan jugak lama tak buat entry tuk diri sendiri gigihkan lah tangan dan kaki bagun ambik laptop untuk menaip nie..

bukan apa.. sekarang perasaan kejab takut kejab tak,, mane tak nya dari semalam dengar khabar angin dari kawan kawan kat tweet yang heboh kata result peksa dah boleh cek.. hemm bulu roma punya lah beremang hanya tuhan saja tahu perasaan sekarang nie..


ini yang dinanti nantikan


bukan aku tak yakin pada diri sendiri tapi aku sedar diri ini.. bila kenang balik apa yang aku jawab waktu jawap semua enam enam soalan peksa tempoh hari.. paling takut sekali dengan markah paper Biology.. mmg apa pun akan terjadi nanti aku kena bersedia dengan segala kemungkinan..

sedar dalam dunia nie,, tak de manusia yang inginkan gegagalan dalam hidup bukan?? hemm 

tapy sebagai hambaNya yang lemah aku hanya mampu berDoa agar tuhan berikan aku peluang untuk membahagia kan kedua ibu dan bapa dengan keputusan yang baik.. 

apa yang boleh aku harapkan hanya keputusan yang memuaskan tanpa ada repeat satu paper pun.. hanya itu yang aku harap kan Ya Allah,, sesungguhnya aku hanya HambaMu yang lemah .. amin amin ya rabbal al amin... :(


Harapan

kalau betul lah apa khabar angin tu... biarlah aku jadi orang yang terakhir yang lihat result aku sendiri.. semoga hati ini lebih tenang , bersedia, dan redha untuk melihatnya..


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.