October 1, 2013

WELCOME OCTOBER


Assalamulaikum.

Hai my blog.. sorry lama tak sentuh dan menaip, telalu busy lepas start semula kelas. busy balik tiap-tiap minggu, busy memikirkan masalah, busy makan, busy basuh baju,, sume lah busy sebab tuu tak de masa untuk awak k.. saya mintak maaf.. hehe

Pejam celik pejam celik busy punya busy rupanya dah masuk bulan october.. memang cepat masa berlalu betullah lah cakap pensyarah hari tu bila kita tengah belajar nie lah kita akan rase masa itu berlalu dengan panntas sekali, sekarang pun dah second years kat sini.. dah second time taking a examination. so so fast!!

Minggu depan minggu kelima kat sini, minggu yang paling lemah, lemah segalanya ... lemah tenaga untuk perah otak, bukan apa Test 1 akan tejadi pada minggu itu.. dalam keadaan yang excited nak balik time tuu lah ada ujian yang payah.. berat rasenya bila tahu semua subjek sem nie agak lah S.... haisshh..

Minggu nie lah jugak ada hal nak jumpa kawan-kawan lama yang dah lama tak jumpa.. berat nak buat keputusan. walaupun tahu Test lagi penting tapi hati meronta-ronta hendak berjumpa.. klau lah diri boleh dibahagi kan 2 , satu study untuk test satu gi lepak ngan kekawan.. tapi apa kan daya kena wat keputusan yang tepat jugak..



Apa pun harap.. apa yang akan berlaku dalam test pertama nanti harap hati ini boleh redha.. dan boleh lakukan yang terbaik untuk masa hadapan, sebab Test 1 nie lah penentu keputusan Final nanti.. yang boleh diucapkan untuk entry kali ini Selamat Datang October, semoga awak menjadi yang terbaik untuk saya.. Amin..



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.