October 6, 2013

AIR MATA


Assalamualaikum..

Hai semua.. hari nie tangan sibuk nak menulis kenangan semalam 5.10.2013 walaupun tahu esok ada test 1. patutnya tumpukan pada study kan tapi apa kan daya entry yang nak ditulis nie terasa terlalu istimewa kalau tak ditulis rase menyesal dikemudian hari bak kata perpatah masa yang lalu tidak dapat berpatah kembali hanya kenangan yang akan disimpan abadi..

Back dengan tajuk entry rasanya sesuai kot tajuk tu,, sbb dah tak de idea nak buh tajuk apa dah,, biarlah air mata siapa,, mengapa dan dimana hanya tuan punya blog yang tahu dah Tuhan yang maha esa..


Apa pun terlebih dahulu ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga atas segala pengorbanan yang telah dilakukan demi kebahagiaan ini.. air mata yang jatuh dipipi itu akan cuba dijadikan kenangan dan semangat untuk mempertahankan apa yang telah terbina sekarang.



Tak de apa yang menarik tetang entry kali ini cuma ingin dijadikan kenangan buat diri sendiri agar bila sudah tiada nanti masih boleh dikenang oleh orang dan insan tersayang. ribuan terima kasih untuk hari yang terindah buat diri ini. Pesanan ikhlas dari hati : "mohon agar suatu hari nanti tajuk & tujuan entry ini untuk siapa akan terasa.." 

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.