October 2, 2013

SEMOGA BERJAYA ADIK


Assalamualaikum.

Hai semua.. hari nie nak wat entry tuk adik tersayang.. hari nie pengalaman pertama dalam hidup dan pengalaman seumur hidup dia menghadapi  Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR). apa yang boleh dikatakan oleh seorang kakak kepada adik ialah lakukan yang terbaik, semoga keputusan peperiksaan nanti boleh mengubah masa hadapan anda k sayang..


Harap-harap dapat buat yang terbaik, usaha, doa dan tawakal okey. bila bejaya nanti boleh masuk sekolah berasrama penuh atau MRSM. dari situ akan dapat banyak pengalaman tentang erti kehidupan, dan boleh bergaul dengan orang orang yang cintakan ilmu.

Apa pun sorry kakak tak telipon semalam, sbb betul betul lupa ingatkan minggu depan PMR nya tuu.. hehe.. thanks jugak sebab call kasi tahu balik.. kakak kat sini doakan yang terbaik untuk Effa k. banyak kan Selawat, dan buat lah apa yang termampu klau kita betul2 usaha ingin berjaya, Allah pasti akan menolong kita. Insyallah.. 

untuk kawan-kawan adik-adik yang sebaya dengan adik saya, saya doakan semoga tenang didalam dewan peperiksaan nanti.. lakukan yang terbaik untuk masa hadapan anda. Masa anda sekarang!! akan menentukan masa hadapan anda nanti... To effa : good luck and I always Love You :)


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.