September 9, 2013

Engagement 2



Assalamualaikum..

Maaf lama sungguh tidak mengupdate cerita-cerita terkini selama 2 bulan.. bukan apa ini kerana sikap yang terlalu malas kerana terbawa bawa mood mood cuti sem bersama sama.. hihi.. setelah 2 bulan berehat saya terlah membawa berita gembira untuk my.blog..

Tengok tajuk pun dah tahu kan... cume dia dalam bahasa orang putih je lah.. setelah genap setahun engagement berlalu pada 18.09.2012 , saya membawa semula khabar gembira untuk engagement versi 2.. untuk memendekkan cerita yang pasti dan paling tepat ia bukan engagement saya,, hihihi..

Berbalik kepada tajuk.. pada 7.september.2013 bersamaan hari sabtu yang lalu Husna Hafiza Binti Salleh atau lebih dikenali dengan panggilan Una telah pun selamat menjadi tunang orang.. taniah sayang i ucapkan.. sorry tak dapat datang.. apa-apa pun segala teka teki kita berenam telah pun terjawap apabila antara kita awak lah yang dulu ya.. hihi.. 




sekali lagi ucapan taniah dari saya.. kita mula berkawan dari umur kita 19 tahun di Politeknik Sultan Idris Shah. banyak kenangan manis dan pahit kita bersama dan kini awak telah pun bergelar tunang kepada Encik Adam. tiada apa yang dapat diucapkan selain ucapan, sekalung taniah dan insyallah pada hari berbahagia awak nanti kami berenam akan bersama-sama dengan awak diatas pelamin yang indah,,, itu sudah pasti.. hihi.. taniah sayang..

Inilah kami berenam.. cantik cantik kan 


Lastly... husna dan adam semoga tabah menghadapi dugaan semasa bertunang dan semoga kita berjumpa dijinjang pelamin anda nanti.. I miss You Husna Hafiza.. tahniah...


Jumpa di next entry.. papaiiii


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.