November 19, 2012

TWO YEARS


Assalamualaikum..


Hello.. hari nie entry for two years.. tak perlu tahu two years apa kot.. yang penting two years yang sangat sedih.. pada pemulaannya mcam happy je tpy akhirnya sad ending.. 

Apa yang boleh di sampai kan kepada orang tu thnks a lot.. sentiase ada dengan saya dan sudi terima seadaanya..

Tapi kenapa setiap kali tahun-tahun yang mendatang kamu selalu buat peragai.. tahun lepas pun mcam tu jgak kn.. dah nasib badan.. mungkin dah tak serasi agaknya.. patut nya kita tak ada apa-apa lagi kot mungkin itu yang terbaik.. hemmm

Jgn kerana kesilapan yang kecil akan mendatangkan akibat yang sangat besar. 
saya tak tahu macam mane nak faham kamu lagi dah.. apa yang kamu mahu pun saya dah tak boleh nak faham.. apa guna lagi kan still untuk bersama satu sama lain lama-lama lagi kan klau dalam hati asik "makan Hati saja"..


lastly.. to you.. thanks a lot for TWO YEARS...



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.