November 15, 2012

Dia Dah Pergi Tinggalkan Saya


Assalamualaikum

hai, entry kali nie, elis nak story sedih sikit *bukan sikit tapi banyak sikit hemmm
:( .. Entry kali nie di tujukan khas buat insan yang paling elis sayang, dari dulu kini, sekarang
dan selamanya.. insyallah

*Kamu thanks be my freand until we still young at 12 years old
# kamu thanks sebab sentiasa ada kat sisi saya susah dan senang
*kamu thanks sebab selalu menjadi pendengar yang baik dan setia untuk saya
#kamu thanks sebab bila saya takut nak kuar umah kamu selalu teman kan saya
#kamu thanks sebab tak penah bosan melayan kerenah kawan kamu y gila nie
*kamu thanks sudi kawan dan terima saya seadanya



#kamu saya nak kamu tahu saya sayang kamu sangat
*kamu saya nak kamu tahu saya akan rindu pada kamu
#kamu saya nak kamu tahu saya akan igat kamu sehingga akhir hayat saya
*kamu saya nak kamu tahu kamu lah kawan saya dunia dan akhirat
#kamu saya nak kamu tahu kamu kawan "The best" yang saya ada


To you HAFIZAH BINTI AZMI... sayang saya pada persahabatan kita ini tidak akan mati sehingga lah akhir hayat saya.. saya percaya pada takdir bahawa kita kan berjumpa lagi dan akan merasa saat-saat kita bahagia dulu-dulu kan bertiga. aku harap ko tak kan lupakan aku kat sane k..

Be a nice gurl n bahagia dengan sapa sahaja yang ko sayang okey aku sentiasa doakan yang terbaik untuk ko di sini .. AMIN  :'(

( walaupun ko hanya pindah tempat tinggal jauh dari aku tapi kehilangan ko amat mendalam dalam hidup aku FIZA..  kini aku jauh dari kawan sebaik ko )




No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.