November 27, 2012

Jumpa Kesayangan


Assalamualaikum..


Hai, hello-hello... lama tak update... kali nie nak update cikit story teharu,,,
hee... terharu and terharu..

sebenarnya ceter nie dah jadi malam ahad hari tu.. 25.11.2012.. tapi al-maklumlah asik busy memanjang je kan apa boleh wat study.. (study sgt kan :) )..

okey back to the story, ahad lepas kawan saya pengarang jatuh, buah hati kekasih abadi and kawan dunia akhirat datang MELAWAT saya.. wah sungguh terharu gitu.. lama sangat dah tak jumpa manja-manja story-story gosip-gosip rindu sangat.. tapi so sweet bila ada owang yang sudi ingat kat kita kan,,, aduhai thanks dear.. luv you..


sebenarnya indu sangat pada yang lain walaupun yang datang hanya dua owang daripada lima.. tapi happy sangat malam tu.. abis mekaup doarang kot.. peluk cium-cium padan muka sape suh wat kita indu.. haha sangat tekejud dan tak sangka ada jugak yang masing sayang n mis ..


To you : Nur Syafiqah Bintik Sidek dan Pasanganya, serta Husna Hafiza saya nak ucap kan ribuan terima kasih kerana memberi satu kenangan yang manis malam ahad hari tu,, boyh of you so sweett.. nt next time kita jumpa sume sakali k.. miss of you..




kepada Piqa and Abang sayang dia tu kawin jgn lupa jemput kita tau...
Tunang jagan lupa bagi tahu,,

LOVE YOU FOREVER <3

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.