May 22, 2014

TERUJA


Assalamulaikum..

hai lama sungguh tak sentuh blog nie.. malas tahap melampau sangat nak menaip nie. lebih sebulan jugak lah.. sampai hari jadi orang tu pun saya lupa nak update.. Tak de lah wish tuk 2014 nampaknya kena tunggu tahun depan lah ya.. in shaa Allah..aku nie busy macam bukak bisness berjuta-juta.. hihi.. memang betul2 busy sangat.. nak focus banyak benda.. dah macam orang tua yang banyak benda nak kena pikir.

Tapi apa boleh wat tu lah namanya tanggungjawap sebagai seorang pelajar. pejam celik masa selalu mencemburui aku.. bukan aku je lah tapi kita. ku sangka kan panas sampai ke pentang rupanya hujan ditengahari.. cehhh wahhh.. siap beperibahasa bukan apa entry kali nie nak ceter pasal my bff i sorang nie.. nama dia UNA.. dia nak kahwin!!!

Tak boleh jadi nie.. aku ingat aku lah dulu antara geng-geng.. rupanya dia nak pecah kan rekod yang kita orang telah cipta.. nak wat cam ne itu lah dinamakan jodoh.. Amin.. alhamdulilah tinggal 1 minggu je my Bff tu nak kawin dengan jejaka pilihan hati dia Encik Adam..

sebagai kawan aku doakan dia bahagia hingga akhir hayat.. banyak suka duka yang telah aku dan dia lalui bersama.. semua tu akan jadi kenangan yang abadi.. sempat jugak kita jumpa-jumpa hari tu sebelum dia bergelar isteri orang.. lepak dekat putrajaya sambil makan sandwish yang dia wat.. hehe rasa happy dan rindu zaman-zaman belajar diploma sama-sama dulu..





lepas lepak tu una kasi terus kad jemputan kawin dia.. In shaa Allah, 31.MAY.2014 nie bergelar lah dia sebagai Puan Husna.. aku sebagai kawan mendoakan yang terbaik tuk awak k.. thanks atas jemputan tu.. In Shaa Allah sampai nanti aku ke wedding kamu.. hehe




Apa-apa pun nak wish una Selamat Pengantin Baru.. jadi isteri yang soleha k Amin... semoga bahagia sehingga ke Jannah..

1 comment:

  1. Salam kenal dan salam singgah...

    SELAMAT TAHUN BARU 2015

    semoga tahun mendatang akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... aminnnn

    ReplyDelete

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.