March 4, 2014

SELAMAT HARI LAHIR EMAK


Assalamualaikum

Hai lama tidak ketemu.. hari ini merupakan hari bersejarah buat seorang insan yang paling aku cintai kerana menyambut Ulang Tahun Kelahirannya yang ke-50 tahun.. aku sangat mencintainya. Tiada siapa dapat mengantikannya.. Dia lah yang pertama dan terakhir sepanjang hayat ku..



Emak.. adik harap adik dapat berbakti kepada emak sehingga akhir hayat Emak. "Ya Allah, Ya Tuhan ku engkau yang maha pengasih maha penyayang maha mendengar segala rintihan suka dan duka umat-umat mu.. engkau panjangkan lah usia emak ku agar aku dapat berbakti kepadanya, agar aku dapat mengembirakan nya dan dapat membahagiakan nya serta menjadi anak yang soleha disisinya.. amin.. amin ya rabal al-amin"...

Walaupun pada masa ini tidak dapat berada dirumah tapi aku dapat merasakan gembiran emak menyambut hari lahirnya dengan hadiah kek hari jadi dari kakak abang dan adik.. semoga Emak serta Abah dan seluruh keluarga ku sentiasa berada didalam lindungaNya selalu.. Amin...


Apa yang boleh diharapkan semoga adik diberikan kesempatan untuk membahagiakan Emak dan Abah kelak.. Adik akan belajar sehabis baik dekat sini sehingga adik boleh memengang segulung Ijazah.. Emak Selamat Hari Lahir yaaa.. dari anakmu elissa... **maaf lewat buat entry terlebih sehari.. hari jadi emak 3.3.2014.. Happy Birthday Mom..

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.