October 3, 2015

Rasa Putus Asa


Assalamualaikum

Alhamdulilah.. dapat jugak menulis setelah sekian lama.. kuatkan jugak semangat nak menulis mungkin dengan cara ini boleh dapat semula kekuatan diri. Tahun nie tahun akhir sebelum nak tamatkan my degree. lama sangat dah tunggu saat-saat nie datang, kadang-kadang rasa cepat jugak masa berlalu, kadang-kadang rasa lamanya masa nie. itu lah perasaan pada masa sekarang bercampur-campur. happy ada sedih ada, diri sendiri pun rasa confius dengan diri sendiri sebenarnya.

Tak tahu macam mana nak mula. yang pasti semester nie rasa sikit down, tak tahu lah kenapa, mungkin subjek tahun nie susah sangat kot. dengan software engineering nya, polisi dan undang-undang, ethic dalam pengomputeraan nyaaa.. ahhhh semua lah.. rasa down sangat sangat.. dengan nak layan perasaan cinta lagi.. hehe. perasaan rindu perasaan sayang.. banyak sangat perasaan.. stresssssss!!

tapi bila pikir pikir balik ini lah dugaan dalam kehidupan.. semakin kita nak capai ke puncak pasti akan ada dugaan yang akan buat kita rasa putus asa nak tamatkan pendakian. sebab tu sekarang dah mula banyangkan bertapa indahnya keindahan di atas puncak. jadi semangat nak abiskan juga pendakian pastikanya akan terasa makin kuat walaupun payah.


okey lah,, berharap sangat dengan entry nie dapat menambahkan semangat dan motivasi dalam diri. ingat selalu bahawa Allah swt tak akan uji kita luar dari kemampuan kita. jadi apa pun dugaan kena selalu kuat dan sabar. semoga satu hari nanti bila baca balik entry nie masa tu diri sendiri sedang berada di atas puncak melihat keindahan ciptaNyaa.. Indahnyaaa Aminn.. 


GO..gooo..gooo elis... :)

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.