December 31, 2013

ENDING 2013


Assalamualaikum.

hai.. baru jumpa semalam.. hari nie nak tulis pasal entry di akhir tahun 2013. kita akan selalu cakap cepatnya masa berlalukan.. tapi tuu lah kenyataan hidup sekarang. saya baru lepas baca entry penutup saya pada 2012. tengok skang saya nak tulis entry penutup 2013 plak.. terasa mcm kemarin je baru masuk tahun baru.. 

itu lah hakikat kita sebagai manusia dimuka bumi.. apa yang paling saya bersyukur pada tahun 2013 saya masih dikurniakan kasih sayang dari kedua ibu dan bapa saya.. alhamdulilah.. semoga mereka sentiasa dipanjangkan umur agar saya diberi peluang untuk membahgiakan mereka. amin.. masih jauh lagi pejalanan hidup saya masih banyak lagi yang harus saya tempuh dalam tahun baru 2014 nanti.


walaupun tahun 2014 merupakan tahun yang cantik dalam hidup saya kerana tarikh lahir saya pada 14.02. jadi pada tahun ini akan jatuh lah tarikh yang menarik 14.02.14 .. alhamdulilah. harap saya diberikan kesempatan untuk meraikannya disisi bonda, ayahda, dan keluarga tercinta. 

apa yang boleh saya kata kan tahun 2013 adalah tahun yang sangat mencabar dalam kehidupan saya bergelar gadis 22 tahun. tahun ini lah saya meneruskan penjalanan baru sebagai student kembali tetapi dengan gelaran yang lebih tinggi. dalam usia yang semakin meningkat harus bersaing dengan pelajar pelajar yang lebih muda dan bijak dalam pelajaran mereka. dan itu lah yang harus saya tempuh sehingga tahun 2016 nanti. in shaa Allah..

jika dipikirkan kembali ada baik nya jika masa itu berlalu dengan pantas. agar saya diberikan peluang untuk membantu keluarga. tidak lagi membebankan malah memudahkan urusan mereka.

 akhir kata,,, saya sebagai insan biasa,,, ingin berterima kasih kepada insan insan dan teman teman yang telah muncul dalam hidup saya sepanjang tahun 2013  ini..  insan dan teman itu yang banyak memberi inpirasi kepada saya untuk menjadi manusia yang lebih baik dan berdikari.. terima kasih..

kenangan dalam tahun 2013 akan sentiasa dikenang dan akan menjadi satu kenangan yang boleh mematangkan diri supaya menjadi insan yang lebih baik disisi Nya, keluarga , rakan rakan dan insan insan yang baru yang bakal muncul pada tahun 2014 kelak.. amin..


in shaa Allah.. jika dipanjangkan umur saya akan terus menulis blog dan entry kisah hidup saya sepanjang tahun 2014 pula.. walaupun sedikit tapi itu lah kenangan abadi saya buat diri ini dan insan yang mengenali diri ini... TERIMA KASIH dan JUMPA LAGI DI TAHUN BARU 2014. papaii...

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.