July 5, 2013

BULAN BARU YANG CERIA


Assalamualaikum

Hye semua.. sorry lama tak update cerita terkini hiburan sengsasi tentang diri sendir,, heee... bulan julai yang sangat busy buat diri saya .. bulan yang happy dan gembira dan akan dikenang sampai akhir hayat..insyallah.. amin.

Now.. i have graduated my Diploma pada 4.julai.2013semalam... alhamdulilah.. happy sesangat mulakan bulan julai dengan hari bahagia saya, walaupun bukan hari bahagia macam kwan-kawan lain yang selamat bertunang dan berumah tangga. tapi satu step atau kebahagian dalam hidup memengang segulung Diploma.. Dan insyaallah 4 tahun agy memengan segulung Ijazah pulak..

Amin pemulaan hidup selepas bergraduat secara Rasmi.. alhamdulilah.. bagi kekawan yang telah berkerja berkerja lah dengan bersungguh sungguh k.. jagan lupa bayar duit PTPTN 15k too k.. hee kepada diri sendiri selamat meminjam semula duit 43k haha bnyak nye.. boleh kawin 4 kali.. hihi

 
Apa-apa pun kenangan kita selama 4 hari dari 1-4 julai akan aku kenang sampai bila-bila akan menjadi satu kenangan yang abadi seumur hidup.. segala gambar yang telah ditangkap itulah akan menjadi kenagan yang akan menceritakan memory kita bersama... 

Aku pasti akan merindui kenangan kita bersama.. tak kan aku lupa.. kita akan kawan sampai bila-bila okey sesayangku... akhir kata kepada kekawan yang telah selamat bertunag tuuu jangan lupa jemput makan nasi minyak awak sume k.. dan kepadayang sudah mendirikan rumah tangga semoga berbahagia ke akhir hayat dan dapat baby yang comeycomey macam auntie dia nie auntie elis.. haha

untuk gambar kenangan akan di update sedikit demi sedikit.. selamat menonton nanti hehehe,,enjoy my image secara rasmi ya sebagai pemengan DIPLOMA dalam Teknologi Maklumat (Pengaturcaraan), Politeknik Sultan Idris Shah konvokensyen ke-8 2013..


No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.