September 12, 2012

Digree PART 1

Assalamualaikum..


hye,, sory terlalu lama magambil masa untuk menulis story baru .. hehe sebab tady elis baru temui jalan penyelesaian untuk masalah malware yang menimpa blog kesayangan elis nie,, akhirnya setelah terjumpa blog adik manis nie [ http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/p/tutorials.html ] dia telah membantu elis untuk memastikan malware tidak akan kembali agy insyallah  P/s : kepada sesiapa yang ada masalah mcam elis jugak boleh lah rujuk kat blog adik Siti Nurazwani k.. to the blog thanks you very much :)


okey back to title k,, sebelum tu elis bersyukur sangat telah mendapat berita gembira pada bulan 7 hari tu  after elis abiskan krusus kat perlis. balik je dari perlis  20 june 2012 dalam seminggu atau 2 minggu elis telah dapat  tawaran untuk menyambungkan pelajaran di peringkat digree dalam program Bacelor sains (Pembanggunan Manusia dan Teknologi Maklumat ) di Universiti Putra Malaysia (UPM)
alhamdulilah..




Selepas itu,
Allahamdulilah, setelah mendapat kelayakan untuk menyambungkan digree elis dapat lagi bonus tambahan bila diberitahu oleh pihak PTPTN bahawa elis layak untuk menerima (WPP) iaitu wang pendahuluan ptptn untuk membayar yuran pengajian elis pada semester pertama ini alhamdulilah murah rezeki dapat jugak meringankan beban mak ngan abah kan..



lastly,, untuk malam ini dalam digree part1 hanya ini sahaja elis dapat kongsi kan dengan kawan-kawan untuk menceritakan kegembiraan yang elis rasa apabila impian untuk berjaya dalam hidup berada jelas depan mata sekarang alhamdulilah atas rezeki yang allah berikan.


untuk story digree seterusnya akan elis ceritakan lagi jika elis ada kesempatan untuk menaip k..


[to all thanks for reading]















2 comments:

  1. tahniah ! belajar elok2 .. :)

    eh umur brp neh .. tgk empunya bdn nmpak muda lagi .. tp dah nak smbng dgree dah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haiii MeeeSupergirl

      thanks for the wish,,, hee
      muda!!!,,, dah tua lah dah 21 tahun.. kwan saya kwin pun dah anak 2 tau heheh...
      BTW thanks a lottt

      Delete

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.