April 7, 2011

Kekasih saya Macam nie tak nanti?

Assalamualaikum...
Hemmm... Entry hari nie nak tauching - tauching ckit lah..... kat mne nak mula dulu yek.... Cam nie lah dipendekkan citer.. 
*** Biase aku blik ofis Ptg dalam pukul 5 lah smpai dalam kul 5 lebih cam 2.. klau setiap aie blik mesti ngtuk lah ckap.. tapi xtau lah npe aie nie.. dengan tibe - tibe nye tak ngtuk, tagan nie pun terus capai surat khabar y biase nye diletakkan diatas rak meja (muka nie jangan harap nak baje surat khabar kalau bace pun biasenya bahagian - bahagian hiburan je) ...
*** Tapy aku tertarik ngan 1 tajuk yang ada dalam surat khabar nie.. y tajuk besar dia kat 

HARIAN METRO :  MAUT SELAMAT KEKASIH LEMAS
muka surat 10.

***Dengan cepat dan pantas nye.. mata nie xtengok lain dah lah..tangan nie pantas trus bukak muka surat tu... Aku bace lah smpai habis...  tak penah - penah nie bace surat khabar... TAK CAYE ... PERCAYE LAh.. aku bkan kaki membace kot.. tapy aku tersentuh ngan tajuk Surat Khabar Harian Metro 7 Hari Bulan 4 Tahun 2011 nie...
*** Lepas bace je paper nie aku terus nak update blog ... Terase nak kongsi sesuatu ngan sume member xkesah lah walau aku tau xramai follower sekali pun...
*** Folllower - follower nie aku xpikir dah ... y bermain dalam otak nie ade lah... KLAU AKU ADA KEKASIH NANTI SANGGUP KE DIA BUAT MACAM TU GAK.... Nie bukan main - main kot melibatkan NYAWA SESEORANG.... Aku terharu gila si Kekasih xpikir ape sebab nak selamat kan kekasih nya ( Terus Terjun ) .... sedihnye Kerana cinta Manusia boleh ape  saja Percaye tak... Percaya lah.. nie kisah benar...

Korang Boleh tengok kat link nie : KLIK - KLIK SiNi

*** Aku cuma ingin kongsi perasaan aku sama korang sume sbb aku tau semua ade kekasih kan... Renung -renung kan lah... Bila Jadi macam nie.. Kekasih korang Sanggup Tak cam nie gak... Ape KATA SKANG ANGKAT FON MASING - MASING DAIL LAH SKNG NO DORANG (KEKASIH KMOO)..  DAN TNYA APE JAWAPANYA!!!

*** Semoga KEKASIH AKU JUGA NANTI SEPERTI INI.....
AL - FATIHAH (amin) moga roh nya dicucuri rahmat...



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.