April 14, 2011

Dia x kedekut ,( ILMU LAH )

Assalamualaikum...
** hari nie nak citer pasal 1 mber nie... kiteowang kawan sejak sekolah rendah agy.
** bermula lah satu cter di suatu pagi ketika di ofis, (ofis aku sendiri lah yek) , biase klau klau pagi2 nie aku suka layan atau tgok blog owng ... tertiba terajin lah plak bukak lah FB nyorok2 nie bos xtau .. klau dia bce blog aku nie abis kntoi sudah lah.. Heehe.... Nak dipendek kan citer si minah nie atau aku paggil MISS BELLA... atau nama pnjang nye siti nornabila binti m.zain.  nak tgok owng nya =D

 +++++++

+++

++

+

NIE ANAK PAKCIK ZAIN

cantik kan ?
*** Hahaha nak dijadykan cerita, pagi tu dia IM lah aku cam hari2 biase klau aku on9 kita owng mmg kerap lah tegur sape dalam IM FB nie.... tetiba dia tegur aku ngan bentuk muka katun lah  yang macam nie :)  tapi yang jenis bentuk katun tu lah ... yang si aku nie plak mmg bongek -bongek alam atau dalam kate lainnye xpndai nak wat selain wat muka SENYUM , MASAM N LOVE .. 2 je lah aku tau dari mula FB agy... (kantoi sudah malukan diri sendiri ) xpe lah .. nma pun nak blajar kan... 
*** K2 berbalik pada cerita ,,, mula - mula si bella nie pun anta lah mcam2 bentuk muka aku hanya anta SENYUM , MASAM , n LOVE 2 je lah... dah xthan tgok dia anta macam - macam ,, ape agy aku saound lah dia ... (eee npe anta kartun macam - macam nie , xpandai lah ) HAHAH... n si bella nie mmg suka menyakat dia kate blik ( kesian nye , Xtau yek ... hahah ) tapi sebalik nye hatie dia baik kot.... dia pon dengan mulia hati TAG aku 1 pic nie kat FB, Nak tau PIC PE ??


+++++++

++++

++

+


ILMU dari BELLA

*** Hahahha ... perli nampak hee..... Maka ...
***  Dari cerita yang dipendekkan tadi maka sya noor elissa mazlan telah pandai membuat semua jenis kartun.. ckap je nak kartun pe sume dah boleh wat tau ... tapi ape yang cik bella kasi nie je lah k y lain 2 next time blajar agy ... hahah hebat kan.. nie semua berkat tidak kedekutnya kawan saya bella si comey n si cantik ! (bukan puji k tapy Bodek je !! hahahha ) .....
*** thankz siti nornabila ...

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.