March 8, 2011

Ape Motif ye??

aSSalamualaikum.....
Muka yang ala-ala keliru2 Comel..



*Seriuz hri yang kusut bagi aku rasenye.... pening lah pala  pkir bende nie.... rase nye cam nak tnya pendapat korang sume lah... ape yek motif sebenar blog nie... n ape plak motif aku wat blog??... hemmm.....
kusut lah pkir.... 
Toink Toink ** Hahh??
*Aku suka bce blog owng COZ 2 kot aku wat blog aku... tpy cam xde owng nk foloow je,,,, hahahah... but xpe kot.. mngkin kat snie tempat yang  sesuai untuk aku luah kan bakat y terpendam selame nie tuk mnjadi seorang penulis cerita peribadi sendiri y pertama di dunia... hahhahah (merepek lah!!) 

*Entah lah ape yek motif BLOG ditubuhkan...nk tau gak ape jawapan dia....tapy aku tau kot skit2 sbb dia...2 pun ape yang aku kaji lah k.. xtau lah btol ke tidak tau.. jgn MARAH!!!...

*Pertama : Coz owng wat blog nie nk cari kenalan baru.. sambil2 tu dpat 
lah cter panjg2 tentang diri sendiri xlah macam FB,Twitter,Myspace ape bnde tah.. mcm2 lah... BTOL?? 
*Kedua : Coz Manusia nie kan ade macam2 mood, blog nie lah tempat y pling 
sesuai nk luahkan  perasaan kte,,, mcam seronok... suka... duka.. bahagia.. sedih.. ketawa.. gembira... BTOL??
*Ketiga : Coz boleh Sharing ilmu sama2.... xpercya?? cube tgok blog saya lawa x...
2 sume hasil titik peluh saya lah godek2 blog2 owng tgok tutorial drng... drang baek kasi saya tiru... hehehh 2 yang cantik nie... (perasaN)... BTOL??
*Keenpat : Coz  kat snie lah leh menunjuk2... bkan menunjuk2 ape yek 
(jab agy ade yang kene bling kasut plak..) maksud saya menunjk kan bakat.. contoh cam peminat2 setia penulis blog nie rajin what,, buat content atau bahasa melayu dia lah peraduan2.. macam2 lah peradua kdng2 pelik plak ble nk join... tapy xpe join agy lah.. nt dah terbuka pintu hatie nie.. rase2 nk gak join.. hehehh.. BTOL??....
*Kelima : Coz...... yang nie jgn marah saya plk k.. nie cume ape y saya nmpak lah.. heheh.. Coz kat blog gak lah kte leh tau.. contoh cam mber saya kntoi.. TOink toink** Ade balak.. punye lah xnak mgaku hahah akhiRNYa... kini Pasti....huhu..snang gak nak kasi tau owng jagn gngu saya lagi coz saya sudah berpunye... :-) Wink wink** .... BTOL??....
*Keenam : Coz..... blar...blar...... XTAU.... :-(

Haahahhahahahahhahahahha.....


*BTOL ke sume nie.sejauh mne kebenaranya... biar sya tnya saya jawab lah.. nie cume pendapt saya je lah klau salah jgn marah k... 2 yang post entry kali nie cam nie.. nk tau pendapt korang plak... sebenarnye bnyak agy kot... sebab2 dia.. cume saye je xleh nk berpikir lah ....kusut nie....Ape Motif? Ye? sesuai kot tajuk dia post nie... heheh... bebel pnjang2 cam SS je.. heheh.. pape pun blog nie dah terhasil pon.. biar lah SS sendiri.. jnji ade gak blog dri xde kan?? hahahah....

*kpada yng suka bce tjuk post kli nie sudi2 lah follow k..
xde pe y istimewa pun kat blog sye just nk tmbh kenalan je...
thankz!!!
 

No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.