March 22, 2011

10 yang tersayang!!

* 10 yang tesyang.....heee,,,, sje nak update entry nie.... 10 yang terpenting, xlengkap klau xde kot....everday lah lbih kurang slalu sesame.. setiap stu dari fisrt smpai yang last y ke 10 too selalu nye mmg pnting dlm idup aku, setiap stu ade mberi maknenye yg tersendiri sbb 2 dia pting... ckup lah kot 10 dulu... nt ade y berkenan bru tmbah agy jdy y tersyg...syg sgt... nak tau ape y penting  dalm 2011 dalam idup aku skng??

PERTAMA : Of coz  ***FAMILY***

sayang mereka

** Tak kira lah spe mereka even bkan yang kdung .. bau-bau bacng sekali pun... jnji bergelar family semua nye aku syg yg pertam dalam hti aku.... syag mereka smpai akhir nye... heee

KEDUA : Of coz ***Member-member***

Cinta Kmoo
** Pada yang xde dlam pic nie im so sowey xpat jumpe pic2 korang lah bnyak sngt folder... but caye lah korang juga ada dalm htie nie... seriuz... heee... syang korang sume y penh jady pelenkap idup aku spanjng aku idup nie....Sweet sngt... indu setiap memorie with u all!!

KETIGA : *** Laptop***

Pelengkap idup
** Nie gajet pertame y aku dpt dari abah... lpas abis je SPM... coz 2 aku syg sngt bende alah nie... heee dia dah 2 taun stegah kot ngn aku..mne aku g dia msti ade trutama time study skng... msih agy elok even tuan dia nie ganas2 lah gak... heee.... thankz abah syg kmoo!!! ....

KEEMPAT : ***HandFon***

Nyawa
** Masuk nie dah 3 kali kot tkar fon... sebuk nak ikut pekembnggan ... heheheh... owng nk 3G,sebuk gak dia nak.. alih2 xpnah gne pun ... heheh... But fon nie bnyak sjarah dia sendiri... ade manis ada duka.... xnak kot tkar y lain rse ye xksah lah skang mkin lame mkin cnggih... blackberry lah iphone lah... xmau lah!!! hee... sbb bg aku ape pun jnis fon dia ttap sme.....


KELIMA : ***Camera***

Keceriaan
** Nie gajet kdua yg family beli kan tuk aku....hee.... best gle... teharu...sdey...suka..bahagia..mcm2 perasaan lah.. mmg gile gajet nie dah lame dah pun minat.... bru skng dpt rase harta sendiri.. snap pic yang cun2 ckit....bleh wat koleksi yang sweet2 pas nie.... heee thankz mak abah along angah effa sume lah y menyumbang kasi gajet nie kat elis!!! love u all 2 je y leh ckap... elis cube seimbngkan study n hobi k....

KEENAM : ***Bear***

Buah hati
** Nie peneman tito sye... nama dia DIDI syg... heee dia dah 2 taun tau... ngn aku.... dia selalu kesat air mata,air liur sume air lah... dia peneman aku suka dan duka... xde persaan pun lebih baik dari ade persaan nt mnyakitkan hatie je kan slalu... huhuhu... thankz didi kmoo y keenam dalm htie..coz sye dh bsar lah, tapy msih perlu tuk peluk kmoo watku tito!! huhuuuu...

KETUJUH :  ***Kasut***

Perawat y terbaik
** Kasut?? cam pelik je... tpy xpe kot... hehehe... ksut nie y ketjuh aku plih sbb... dia dah lame ngn aku dah 4 kli aku holiday ngn family tapy dia xpenah rosak... xcam ksut lain y aku beli... bila belik-belik blik ksut nie time nk snap pic 2 bru aku tau npe...coz kat ksut nie dia xpkai gum tau nk tmpal ksut nie tapy dia pkai screw,coz 2 dia than smpai aie nie...suke pkai dia selasa sgt nk jln,,cri cm nie ssh lh nk jmpe..2 paki dia je.. huuu

KELAPAN : ***Baju / Dress***

kenangan
** dress nie.... first snap pic aku ngn Canon yang pling aku igat... coz... pic y aku snap sume cntik lah... perfect...even model dia xde cntik pun ... tpy bju nie wat pemakai dia nmpak lebih comfident n menawan nk pose... heeee

KESEMBILAN : ***Beg***

gaya

kenangn & kemanisan

** 2 beg nie ade maksud dia sendiri npe msti aku plih dia sbgai tersyang,,, heee mne leh ksi tau!!senang cter dia pelenkap gaya lah.... dua beg nie kerap aku pkai sebb muat nk masuk Camera.. sbb mlas nk bwak beg camera agy2 ble jln sorng2 bahaya.. heee ... dn sbalik nye,ade knangn dia tersendiri npe aku plih dia....

KESEMPULUH & TERAKHIR : ***Album Photo & Hadia***

kenangan
** Nie pun aku syg sgt2... sbb sume nye pemberian dari semua mber2 ... xpat nk tngkap semua pic hadia coz sume dah simpan dalm kotak.. nie je y sempat nk capai..heee ... semua y dorang kasi xkesah lah.. mhal ke murah... sume adiah 2 aku suka .... sweet sgt!!!... thankz members............


*Ckup kot 10 Yang  aku SYG,,, hee... nie lah pling aku syg setakat nie... klau spe nk takel aku... (2 pun klau ade lah hee) kmoo mesti takel 10 yng tersayng nie dulu k... bru comfom u bleh jady buah hati sya.. Nt y ke 11 plak yang aku SYG... klau branie cube lah... msuk jarum... HAHAHAH........



No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.