October 13, 2012

BERSYUKUR LAH DAPAT SAYA !


Assalamualaikum

mood... moooddd mane kau hilang
kembali lah i need you rite now..

hari nie story saya tak berunsurkan happy k (*jdy jangan cuba-cuba nak wat air mata nie jatuh..)
tegah cuba tabah kan hati..

Straight je lah citer.. tak mau cakap banyak !

lisa bukan nama sebenar,, dah 1 tahun 10 bulan cauple dengan boy dia mad. mad seorang yang sagt baik dan setia. sepanjang pengenalan mereka, mereka hanya pernah berjumpa sebanyak tiga kali sahaja
itu pun pada tahun lepas 2011. lisa seorang yang memahami dah tidak memaksa, malah redha dengan apa yang akan berlaku..
 ________________________________________________________________________
Pada satu hari

mad : awak rindu lah
lisa : yeke.. saya pun rindu .. rindu nak jumpa awak
mad : yeke.. okey lah 13 nie saya trun k jumpa awak
lisa : (dalam hati happy sagt).. awak nak trun sbb apa?
mad : sbb saya ada konsert alang-alang saya jumpa awak trus lah k
lisa: okey

pada hari-hari nak dekat 13

mad : awak tiket konsert saya sold out lah,, saya tak jdy trun kl
lisa : (*dalam keadaan terkejud n agak tekilan sedikit) ohh tak pe lah lain kali kita jumpa.
mad : boleh jumpa nt saya trun lah jumpa awak je tak lh g konset pun k??
lisa : yeke tak susah ke macam tu sian awak je, tak pe lah lain kali kita jumpa (*ayat untuk memahami)
(*padahal hati berat nak cakap cam tu.. sebb sayang kan tak nak ssah  kan.. jauh JBKL) *igat dapat lah jawapan y sedap didegar last jawapan dia..
mad : hemm okey awak saya ikut cakap awak lah ..
lisa :(*itu kau jawap kat aku,... hancur hati..hemmmm dalam hati menitis air mata)
_____________________________________________________________________________
apa yang boleh dihuraikan

awak besyukur lah dapat saya k... kenapa awk wat cam nie.. awk tahu tak bila wanita cakap tak pada mulut 
dia sebenarnya ya pada hati nya okey.. saya selalu paham awak.. selalu mgalah sebab apa.. sebab saya sayang
dan masih cinta kan awak.. kita jauh susah untuk ada kekuatan nak kekal.. tapy jujur dan kepercayaan awak
buat saya setia even saya teluka tgok pasangan lain bahagia selalu besama... awak tahu kan kita dah lama 
tak jumpa.. cuba awak renung ada tak wanita sekuat saya yang tabah bila tgok pasangan lain bahagia dan
selalu bersama, dan cuba awak bayangkan kalau awak dapat pompan lain adakan dia seperti saya akan kuat dah masih 
petahan kan cinta dia dgan awak wlaupun dalam keadaan macam nie.. awk pikir lah

awak apa yang boleh saya cakap sayang lah saya selagi saya masih sayang kan awak
dan cinta lah saya selagi saya cinta kan awak.. nanti bila hati saya dah betul-betul
teluka saya tak kan padang awak lagi dan mungkin pada masa itu saya telah bagi cinta saya
pada owang y lebih memerlukan..

awak sedar dan bersyukurlah punya saya... hemmm 
(*sory saya dah kalah air mata saya jatuh sampai baju saya basah.. ini sume kerana awak)







No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.