June 6, 2012

Ya ALLAH ... {BETUL KE?}....


Hai.... kawan2.... assalamualaikum...


cuba tarik teliga saya jap.... (aduh).... heeee

Rindunya..... nak menulis....... 


Ya allah... BlOG saya.... dah bersih dari virul malware ke... seriuz.... ke elis hanya bermimpi nie....

dah lah tak mau main teka teki lah k kwan2... macm nie citernya.... dulu elis ada wat blog.. blog nie lah y u all baca nie... elis seorang y rajin belajar tutorial bloger2 lain kat blog dorang... nak di jadi kan cerita...
lepas elis pkai satu benda alah niee... tak igat lah ape dia kan.. tiba2.. blog elis terus demam panas....
buat elis risau.. sampai lah ada satu mber y selalu bace fb elis tgur... (nape blog ko tak leh bukak ye?? ) (hmmm yeke?? ) aduhh... macm tuu lah citernya... pnat..... (minum jap)



                                  THEN......




malam nieee..... 6/6/2012 (tarikh y cantik) .. elis main2 lah twitter ngn kawan2 kat TL depa... (aduh ckp kedah plak) heeee,,,,, elis tegerak hati nak bukak blog elis sbb jeles dowang sume ada blog y best2 kot... pastu elis bukak lah THEN..... blog elis dah bersih dari virus MAlware.. (y durjana tuu.. heee ) ....
SERIUZ ke.... or MIMPI.. tuu sebenarnya yang elis nak smpai kan.. EXCITED tak.. hahhah



HAHAH... GEMBIRANYA SAYA HANYA TUHAN YANG TAHU!!!! heeee
THANK YOU ALLAH......




boleh lah pas nie update story2 y best2 kan.. heeee.. tak sabarnya saya....
tguuu next story k.... PAPAiiiii... (ngtuk.. tito dalm gembira) ...... zzzzz


ASSALMUALAIKUM..........















No comments:

Post a Comment

Komen jgn Tak komen!

1.komen tidak boleh berunsur "kotor" yek!
2.Komen lah berapa banyak, xde limit pun
3.sebarang pertanyaan n cadangan akan dipertimbangkan.
4.Klau rajin komen saya, saya pasti komen blog anda kembali.
5.Selamat berkomen - komen.